نوشته شده توسط : nazi

 

روي تخته سنگي نوشته شده بود: اگر جواني عاشق شد چه کند؟
 من هم زير آن نوشتم: بايد صبر کند. براي بار دوم که از آنجا گذر کردم
 زير نوشته ي من کسي نوشته بود: اگر صبر نداشته باشد چه کند؟
 من هم با بي حوصلگي نوشتم: بميرد بهتر است.
براي بار سوم که از آنجا عبور مي کردم. انتظار داشتم زير نوشته من نوشته اي باشد.
اما زير تخته سنگ جواني را مرده يافتم




:: بازدید از این مطلب : 766
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد جواد در تاریخ : 1389/11/23/6 - - گفته است :
طفلی...
به قول آقا سهراب بیچاره رو کشتی

/weblog/file/img/m.jpg
@فرزاد@ در تاریخ : 1389/11/23/6 - - گفته است :
سلام..به من هم سری بزن...مرسی

/weblog/file/img/m.jpg
سهراب در تاریخ : 1389/11/23/6 - - گفته است :
کشتیش قاتل


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: